6/7

För några veckor sedan var jag med mina klasskompisar Hert och Frall på en workshop som anordnades av Manufaktur. Det var under samma vecka som jag och Hertha gästbloggade på kravallslöjd och här är vad vi skrev om det då: http://kravallslojd.se/wordpress/?p=5401

I vilket fall så var det en tjej där som broderade på ett par skor. Hon broderade ”Hemslöjd ❤ mångfald” på sina skor. Jag tyckte att det var en väldigt bra idé och blev jättesnyggt. Det finns någon enstaka bild på detta på Manufakturs facebook sida.

För några dagar sedan cyklade jag förbi ett skyltfönster på ringvägen fullt med broderade skor. Här är bilder på dem:

Ingen toppenkvalité på bilderna kanske men fina skor! Jag hoppas att jag kommer hitta inspiration och tid till att själv brodera ett par skor nån gång snart.

Kommentera

