Trådtjack

Nu ska jag skryta med mina (små men ändå) trådtjackskills! Först denna bild som en aldeles för sen påskhälsning. Jag gillar påsken mycket, förärade högtiden med att göra denna tupp år 2009. Se och njut!ståltråd, luffarslöjd

I julas gjorde jag dessa små krokar till alla som jag tyckte var värda en julklapp.

ståltråd, krokar, luffarslöjd

Nu kliar det i fingrarna på mig! Idag har jag för övrigt vaxat av lite tyger med hjälp av varmt vatten och tvålflingor, det var helt magiskt vad lätt det gick! No need for avvaxningsmedel av annat slag alltså. Mycket bra!

Kommentera

