Kenny Starfighter

I höstas hade vi temafest på HV. Temat var SVT och jag bestämde mig fort att klä ut mig till Kenny Starfighter. Jag handlade material på myrorna och en hårtork på tradera och det blev riktigt bra faktiskt. Jag hade tänkt vara mer avancerad men resultatet fick duga.

2 reaktioner till “Kenny Starfighter

    1. Logotyperna har jag kalkerat av datorskärmen från någon bild på Internet och sedan färglagt med vanliga tuschpennor. Hockeyskydden köpte jag på koppla och spraymålade blå. Kläderna under köpte jag också på loppis, likaså hjälmen. Hårtorken hittade jag på tradera. Bröstplattan är ett glasspaket som jag sedan tejpat fast pappret med den avskissade bilden på. Den är i sin tur fastmonterad med ståltråd på hockeyskydden. Hoppas du fick svar på det du undrade nu!

Kommentera

