Klorin

För ett tag sedan lovade jag mina facebookvänner att jag skulle visa dem mina nya, fräcka dojjor. Här är de nu. Så här såg de ut när de var helt ny-pimpade. Ett par lortiga och smått slitna fejk-converse som jag hade liggandes i garderoben. Jag stänkte ner dem med klorin och när de hade blekts tillräckligt så sköljde jag av dem och tvättade hela skorna så att de nästan ser nya ut! Extra fina tycker jag.

WP_000199

När jag gjorde skorna så gjorde jag även några balla tröjor.

WP_000202

Så här blev ett pentagram på en av tröjorna.

Bortblekt pentagram på tröja
Bortblekt pentagram på tröja
Kommentera

