Det kliar i fingrarna

Ibland är det så svårt att slöjda! Under hela sommaren har jag (som vanligt under somrarna) lidit svår inspirationsbrist och skaparångest. Trots detta har jag ju lyckats sy några beställningar men nu när en liten lucka uppstått så har mina fingrar faktiskt börjat klia.

En av de avslutade beställningarna, den coola carpe diem västen!
 

Jag har börjat lyssna på underbara ”en podd om slöjd”. Det är en helt fantastisk podd och jag blir både inspirerad och taggad och lite avundsjuk men det är ju hanterbart 😛

Det har också uppstått en stark vilja att börja sticka igen så det kanske jag ska göra snart. I vilket fall som helst så har jag slöjdat lite härligt ocreddigt skit, tex den här kudden XD

Kommentera

